تفاوت های لیزر الکساندر و لیزر تیتانیوم

استقبال مردم از لیزر باعث شد تا تولیدکنندگان این دستگاه، مدل‌های مختلفی از آن را روانه بازار کنند. درست است که انواع دستگاه لیزر موجود در بازار با هدف از بین بردن موهای زائد طراحی شده اند؛ اما این دستگاه ها از نظر قابلیت و امکانات تفاوت‌هایی با هم دارند. 


در این مقاله می‌خواهیم درباره تفاوت های لیزر الکساندر و لیزر تیتانیوم با شما صحبت کنیم. اگر شما هم تمایل دارید برای رفع موهای زائد بدن خود از لیزر استفاده کنید و در انتخاب دستگاه لیزر مردد هستید، این مقاله را مطالعه کنید. اطلاع از تفاوت های لیزر الکساندر و لیزر تیتانیوم به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید. 


در ابتدا بهتر است کمی با دستگاه های لیزر الکساندر (الکساندرایت) و لیزر تیتانیوم آشنا شوید.


لیزر الکساندر چیست؟

لیزر الکساندر یا همان لیزر الکساندرایت که با نام لیزر الکس هم شناخته می‌شود، یکی از قویترین و البته محبوب‌ترین انواع دستگاه های لیزر موجود در بازار است.


این دستگاه با طول موج 755 نانومتر و به صورت غیر تماسی عمل می‌کند. یعنی برای اینکه روی فولیکول مو تاثیر بگذارد، نیازی نیست دستگاه با سطح پوست تماس داشته باشد. این مورد یکی از مزایای دستگاه الکس است که ریسک انتقال بیماری‌های پوستی را به صفر می‌رساند. طول موج خاصی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد با نام الکساندرایت شناخته می‌شود. دستگاه لیزر الکساندر بر مبنای اصول پزشکی و علم فیزیک طراحی شده است.


عملکرد دستگاه به این صورت است که ابتدا نور لیزر با طول موج الکساندرایت به موهای زائد تابیده می‌شود. ملانین (رنگدانه) موجود در موهای زائد، این نور را جذب می‌کند. بعد از جذب انرژی لیزری توسط ملانین ها، این انرژی به گرما تبدیل می‌شود. در ادامه، گرمای تولید شده به ساقه مو و فولیکول آن منتقل می‌شود.


این فرایند منجر به تضعیف ساقه و فولیکول مو می‌گردد. در این حالت، قدرت رشد موهای زائد کاهش پیدا می‌کند. تکرار جلسات لیزر موجب تضعیف و تخریب فولیکول موهای زائد می‌شود. به این ترتیب، فولیکول‌های مو قادر به رشد مجدد نخواهند بود. در صورتی که تمایل دارید لیزر موهای زائد خود را با استفاده از دستگاه الکس انجام دهید، می‌توانید به بهترین مرکز لیزر الکساندر در تهرانپارس مراجعه کنید.


مزایای دستگاه لیزر الکس

 یکی از مزایای لیزر الکساندر اثربخشی فوق العاده آن است. با استفاده از این دستگاه می‌توان 90درصد موهای زائد را از بین برد. علاوه براین، برای انواع پوست هم قابل استفاده است. 


از دیگر مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت می‌توان به سرعت بالای درمان، امکان استفاده برای موهای نازک و کرکی و عوارض جانبی کم اشاره کرد. ضمن اینکه از این دستگاه می‌توان برای حذف موهای زائد نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، دست‌ها، پاها، ران، کمر، بیکینی و... استفاده کرد. 


همان طور که گفتیم لیزر الکساندرایت از طول موج 755 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج برای افرادی که پوست روشن دارند، مفید است. اما تاثیر چندانی روی پوست‌های سبزه، گندمی و تیره ندارد. شرکت کندلا برای رفع این مشکل، محصولاتی را روانه بازار کرده است که علاوه بر طول موج 755 نانومتر، دارای طول موج 1064 نانومتر ND-YAG نیز هستند.


silverbookco.com

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 4 بهمن 1402 ] 12:29 ] [ admin ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]